ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

MERRY CHRISTMAS...


1 σχόλιο:

ΗΛΕΚΤΡΑ είπε...

Αυτά τα Χριστουγεννα περνάνε απαρατηρητα. Θες λογω γεγονοτων για κάποιους, θες λογω της κακιας του κοσμου που χτυπα αλυπητα παιδια και ζώα για κάποιους άλλους, θες λόγω κρισης οικονομικης για αλλους....

Ετσι δεν μπορεσα να βρω μεχρι σημερα μια καρτα να στειλω με ευχές που να με εκφράζει.

Οταν ομως ειδα τα ματια αυτά ήταν ευκολο να στειλω και εγώ τις ευχές έτσι, μέσω του Bluemi και της επιστολης του προς τον Αι Βασιλη!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΝΟ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΣΙΓΟΥΡΙΑ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΑΓΑΠΗ!

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΑΓΑΠΗ


***********************

Αι Βασίλη μου καλέ,

Με λένε Bluemi (αφού τα μάτια μoυ έχουν το χρώμα της θάλασσας). Είμαι ένα από 6 αδελφάκια & ζούμε σε ένα μισογκρεμισμένο σπίτι μόνα μας, χωρίς τη μανουλίτσα μας . Αυτή πέθανε από φόλα. Μα γιατί τις ρίχνουν οι άνθρωποι? Δεν ξέρουν ότι χωρίς τη μανούλα μας θα πεθάνουμε και εμείς?


Δεν πειράζει Αι Βασίλη μου καλέ!

Εύχομαι να είναι καλά ΟΟΟΟΛΟΙ οι άνθρωποι. Να αγαπάνε τα παιδάκια πρώτα γιατί τα παιδάκια όλου του κόσμου έχουν ανάγκη από αγάπη.

Αν μετά περισσέψει λίγη αγάπη, μια γωνίτσα, ένα κοκαλάκι για τα αδελφάκια μου θα σε ευγνωμονώ μια ζωή και θα βοηθάω και τα Χριστούγεννα το Ρουντολφ στο μακρύ του ταξίδι να μοιράζει δωράκια!

Εμένα άσε με τελευταίο. Μπορώ να περιμένω Αι Βασίλη μου καλέ.

Ας είναι όλοι οι άλλοι καλά και εγώ θα είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος. Θα χαίρομαι με τη χαρά των παιδιών, με τη χαρά των αδέσποτων, με τη χαρά των κουταβιών. Και θα περιμένω όσο χρειαστεί!

Σ αγαπώ Αι Βασίλη μου καλέ

Ο πιστός σου φίλος Bluemi
*******************
Τηλ επικοινωνίας 6937 085370 για φιλοξενία η υιοθεσία των 6 θεσπέσιων κουταβιών.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ