ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

ΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ;



ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κ. ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ :

« ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;»

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΝΟΡΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ - ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΝΟΣ 74χρονου ΑΝΑΠΗΡΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ…


Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΑΧΑΡΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 15.5.2009 ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΨΑΝ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ...


ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ…

Η ΑΠΟ 14.3.2010 ΕΝΟΡΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΑΚΛΗ :

«Διαμένω μόνιμα στη Ζαχάρω Ηλείας και συγκεκριμένα στη παραλία Ζαχάρω . Μετά από τα γεγονότα της φωτιάς και της κατεδάφισης οικιών στην παραλία Ζαχάρως , μια εκ των οποίων είναι δικιά μου και γλίτωσα εκ θαύματος, διαμένω προσωρινά από τις 01:000 εως την 06:00 ώρα εντός του αυτοκινήτου μου , στην παραλία Ζαχάρως και από εκεί πάω να κοιμηθώ στου ιού μου το σπίτι Σπηλιόπουλου Ιωάννη που βρίσκεται στη θέση «Παλατανούλι – Δ. Ζαχάρως».

Υπόψη δε ότι στη παραλία Ζαχάρως και κατά τις ώρες 01:00 -06:00 όπου διαμένω προσωρινά στο αυτοκίνητό μου , έχω μαζί μου το όπλο μου που κατέχω νόμιμα , διότι φοβάμαι για τη ζωή μου .

Σήμερα 14.3.2010 και ώρα περίπου 06:15 όπου έφυγα από την παραλία με το αυτοκίνητό μου και πήγα σπίτι του γιού μου για να κοιμηθώ, καθώς πάρκαρα το αυτοκίνητό μου έξω από το σπίτι του γιού μου , με πλησίασε ένα άτομο ψηλό αδύνατο , άνδρας που φορούσε γυαλιά ηλίου , ηλικίας 45 ετών περίπου , άγνωστος προς εμένα και μου είπε :

« Θα έρθουν κουκουλοφόροι , θα σας βγάλουν έξω από τα σπίτια , θα ρίξουν χειροβομβίδες και τα σπίτια σας θα γίνουν ακατοίκητα»

Στην συνέχεια εγώ του είπα : « Ποιός είσαι ;» και αυτός που απάντησε :

« Με έχεις ευεργετήσει στο παρελθόν και γι αυτό στο λέω» . Κι έφυγε από εκεί.

Αυτός ο άγνωστος άνδρας πήγε προς την παραλία , επιβιβάστηκε σε ένα αυτοκίνητο , που ήταν περίπου εκατό μέτρα μακριά , το οποίο ήταν χρώματος γκρι , τον αριθμό του οποίου δεν μπόρεσα να δω , διότι ήταν μακριά και σκοτάδι και έφυγε» .


ΕΡΩΤΗΣΗ : Εχεις κάτι άλλο να προσθέσεις ;


ΑΠΟΚΡΙΣΗ : « Τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω παρά μόνο ότι θέλω για το ανωτέρω να λάβει γνώση και ο εισαγγελέας . Επίσης αυτό το άγνωστο άτομο μου είπε ότι με είχε αναζητήσει στη παραλία Ζαχάρως προ τριών ημερών σε μια γειτόνισσά μου , γεγονός που μου το επιβεβαίωσε και η ίδια η Παναγιωτοπούλου Μαρία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ