ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΟΣΟΚΟΜΑΣ ΕΛΕΝΙΤΣΑΣ !


Αχ αχ ! και βαχ ! Είμαι η Ελενίτσα . Μια καλή , φτωχή πλην τίμια νοσοκόμα που στόμα έχω και μιλιά δεν έχω…

Όμως έχω ένα μυστικό που κρύβω πολύ βαθιά μέσα μου…και αν δεν το πω θα σκάσω…

Σε ποιο νοσοκομείο της Δυτικής Ελλάδας η αγορά των φαρμάκων το 2008 ήταν 1 εκατομμύριο ευρώ και στο 2009 διπλασιάστηκε ;

Διπλασιάστηκαν οι ασθενείς, έπεσαν επιδημίες ή συνέβη κάτι το ασυνήθιστο ;

Ποια κρυμμένα μυστικά υπάρχουν πίσω από την ερμητικά κλειστή πόρτα του φαρμακείου και τι όργια γίνονταν εκεί ;

Όργια είπα ;

Αχ αχ … δεν πρέπει να σας πω το μυστικό που όλοι ξέρουν …και κάνουν ότι δεν ξέρουν…

Η Ελενίτσα δεν είναι μαρτυριάρα…

Εκτός κι αν κάποιος την πάει βόλτα με ένα πολύ γρήγορο και πολύ ακριβό αμάξι…

Χι χι χι χι !!!!!!!!

2 σχόλια:

Heliotypon είπε...

Κρίμα που δεν διαθέτω πολύ ακριβό και πολύ γρήγορο αμάξι! Μήπως θα συμβιβαζόταν η Ελενίτσα με βόλτα με RAV και μ' ένα πολυτελές δείπνο σε ακριβό εστιατόριο; Να το παζαρέψουμε δηλαδή, μήπως και μάθουμε τα μυστικά... Αλλά αν μοιάζει και με την κοπέλα της φωτογραφίας ίσως προβώ και σε πιο γεναιόδωρες παροχές... :-)

Ανώνυμος είπε...

Εγινε τίποτε γνωστό από την έρευνα ΣΔΟΕ στην Πάτρα γιά τραπεζικούς λογαριασμούς γιατρών με ύψος που δεν δικαιολογείται ως νόμιμο εισόδημα?
Ολα τα BLOGS μιλάνε γι' αυτό, αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???? Μήπως πάει γιά "θάψιμο" το θέμα? Λέγεται ότι ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟΙ παράγοντες του τόπου αυτό ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ....

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ