ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΡΩΤΗ" ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ


ΠΡΟΣ : ΕΣΗΕΑ – ΕΣΗΕΠΗΝ – ΠΟΕΣΥ 10.7.2008



Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας καταγγέλλω την «εκδικητική» απόλυσή μου με συνοπτικές και παράνομες διαδικασίες από την τοπική καθημερινή εφημερίδα «ΠΡΩΤΗ» του Πύργου Ηλείας , όπου εργαζόμουν ανελλιπώς από τις
17 Αυγούστου 2002.

Στις αρχές Ιουλίου 2008 , πληροφορήθηκα έκπληκτος από τον
ταμία (!) της «ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΑΕ» ότι με εντολή του εκδότη-διευθυντή Κ.Θ.Λάμπρου , απολύθηκα από την εφημερίδα για λόγους που ουδέποτε μου έγιναν γνωστοί.

Μάλιστα ο εκδότης μέχρι σήμερα επικαλούμενος αστείες δικαιολογίες δεν μου έχει καταβάλει τα δεδουλευμένα του μήνα Ιουνίου.

Την «εκδικητή» και παράνομη απόλυσή μου δεν γνώριζαν ούτε οι δύο αρχισυντάκτες της εφημερίδας οι οποίοι έκπληκτοι την πληροφορήθηκαν από εμένα . Μάλιστα ενώ φέρομαι ως απολυμένος από το τέλος Ιουνίου οι δύο αρχισυντάκτες προφανώς μη γνωρίζοντας την απόλυσή μου , δημοσίευαν και τον Ιούλιο τα ρεπορτάζ που έδινα στην εφημερίδα.

Ως επαγγελματίας δημοσιογράφος , συντάκτης της εφημερίδας «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ» και μέλος της ΕΣΗΕΑ , σας καταγγέλλω την παράνομη απόλυσή μου ,η οποία με βάση τον τρόπο που έγινε, έχει σαν αποκλειστικό της στόχο να με βλάψει οικονομικά, να με εκφοβίσει και να με φιμώσει .

Αγαπητοί συνάδελφοι , στην πολύχρονη καριέρα μου σαν μάχιμος ρεπόρτερ , ποτέ δεν συμβιβάστηκα με τους κύκλους της διαπλοκής και της διαφθοράς και με γνώμονα πάντα την αλήθεια και το δικαίωμα που έχουν οι πολίτες να πληροφορούνται για όλα όσα συμβαίνουν γύρω τους, αποκάλυψα και αποκαλύπτω μέσα από τα ρεπορτάζ μου , εκείνα που ορισμένοι είτε δεν θέλουν να δουν , είτε τα συγκαλύπτουν με πιέσεις, λογοκρισία και απειλές.

Ζητώ την συμπαράστασή σας στην περιπέτειά μου και σας καλώ να καταδικάσετε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο αυτά τα φαινόμενα που στον επαρχιακό Τύπο τείνουν τελευταία να πάρουν μορφή χιονοστιβάδας…

Σημειώνω ότι στην δική μου θέση βρίσκονται πολλοί ακόμη συνάδελφοι της επαρχίας με μισθούς πείνας πολύ πιο χαμηλούς από αυτούς που προβλέπουν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας .
Εργαζόμενοι ανασφάλιστοι σε καθεστώς «δουλείας», που καθημερινά «φτύνουν αίμα» και δοκιμάζουν τις αντοχές και την αξιοπρέπειά τους, πιεζόμενοι αφόρητα από πρώιμους εκδότες με παράλληλες επαγγελματικές δραστηριότητες που χρησιμοποιούν το μέσο τους σαν μοχλό πίεσης, προκειμένου να προωθήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα.-


Σας ευχαριστώ

Μάκης Νοδάρος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάκη έχει ελέγξει κανείς την δραστηριότητα των συγκεκριμένων κυρίων στην Ηλεία; Μαθαίνω ότι μέχρι και στην Αχαϊα έχουν κάνει αγορές. Ψάξτε λίγο ποιοι τους δίνουν τροφή. Και αν όλα όσα κάνουν είναι νόμιμα! Γιατί υπάρχουν πολλές πληροφορίες και οι "κακές γλώσσες" λένε πολλά.

Κωνσταντίνος Φλαμής

andreas athanasopoulos είπε...

Αγαπητε Μάκη αυτα που συμβαινουν στην επαρχεια και ειδικα στον τοπο μας ειναι ντροπη, εσυ βεβαια τα ξερεις απο πρωτο χερι....ξερω οτι οτ,ι και να κανουν δεν προκειτε να σε φιμωσουν...κουραγιο ελπιζω να δικαιωθεις αν και το σωματειο σας νομιζω οτι δεν ειναι και οτι το καλυτερο...αλλωστε εισαι και εσυ ωριμο τεκνο τησ οργης. κουραγιο ελπιζω να δικαιωθεις αν και το σωματειο σας νομιζω οτι δεν ειναι και οτι το καλυτερο.

Ανώνυμος είπε...

Κανένα λαμόγιο στην Ηλεία, θα γράψει γι αυτούς τους τύπους; Που λυμαίνονται τα έργα υπό την κάλυψη εφημερίδων και άλλων μέσων ενημέρωσης;

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ