ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΨΥΛΛΙΑΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ !




ΨΥΛΛΙΑΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ 

...ΨΥΛΛΟΙ ΣΤ' ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΜΠΗΚΑΝΕ 

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΟΙ ΨΥΛΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΚΟΙ http://www.youtube.com/watch?v=_y-YeS2HQMQ

Μια νέα μεγάλη δημοσιογραφική αποκάλυψη συγκλονίζει τους κατοίκους της Ηλείας και της χώρας μας !

Η ανεξάρτητη δημοσιογραφική έρευνα έφερε στο φως της δημοσιότητας ίσως την πιο σημαντική είδηση της χρονιάς !

Ένα ολόκληρο χωριό της Ηλείας , ξύνεται μανιωδώς μετά τη μυστηριώδη επιδρομή ψύλλων !

Ψυλλιασμένοι οι κάτοικοι του μικρού χωριού , κάνουν λόγο για Μαύρη Μαγεία και τραγουδούν το παλιό λαϊκό τραγούδι « Ψύλλοι στα αφτιά μου μπήκανε …» για να εξορκίσουν όπως λένε το κακό.  

Κάποιοι εξ αυτών αναζητούν τρόπους για  να εξοντώσουν τα ενοχλητικά ζωύφια που τους πίνουν με λαιμαργία το αίμα… ενώ στην περιοχή σπεύδουν ειδικοί επιστήμονες από τα ξένα πανεπιστήμια για να αναλύσουν και να ερευνήσουν σε βάθος την πολύκροτη υπόθεση.

Οι σοφοί γέροντες του ψυλλιασμένου χωριού αντιμετωπίζουν την κατάσταση με γνωμικά όπως :

Για ψύλλου πήδημα : για ασήμαντο λόγο

Γυρεύω / ψάχνω ψύλλους στα άχυρα : αναζητώ μάταια πράγματα που είναι δύσκολο να βρεθούν

Μου μπαίνουν ψύλλοι στα αφτιά : αρχίζω να έχω υποψίες, ψυλλιάζομαι

Ούτε ψύλλος στον κόρφο μου : δε θα ήθελα να μου συμβεί αυτό που έπαθε κάποιος άλλος

Ο παπάς του χωριού ετοιμάζει λιτανείες και χτυπάει συνέχεια τις καμπάνες καλώντας τους χωρικούς σε ετοιμότητα καθώς συνδέει του ψύλλους με τον Αντίχριστο !  

Με δέος οι συνάδελφοι του δαιμόνιου και ικανότατου ρεπόρτερ που αποκάλυψε την ειδησάρα της χρονιάς , σκύβουν με σεβασμό το κεφάλι τους και ψιθυρίζουν με νόημα :

Πράγματι αυτός ο ρεπόρτερ … «Καλιγώνει τον ψύλλο»  

Επιτέλους .

Για μια ακόμη φορά η ανεξάρτητη δημοσιογραφική έρευνα στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και των γεγονότων που συμβαίνουν στην Ηλεία ! 

Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ 
( Μη κάνεις χαρούλες ! Στον Παράδεισο που είμαι δεν έχει ψύλλους...)   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ