ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ




16χρόνια μετά ...ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ:

ΕΙΠΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ?

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΣΕ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ C.130 ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ?
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ 63 ΤΡΑΓΙΚΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ:http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.insitu.gr/psoipa/images/HAF_LOGO.gif&imgrefurl=http://www.insitu.gr/psoipa/alboum/Oros%2520Othris/startup.html&h=63&w=55&sz=4&hl=el&start=1&tbnid=vME5GtFzmBjNsM:&tbnh=63&tbnw=55&prev=


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 3.10.1994


Εκρηξη μυστηρίου γύρω από το C-130
. ΜΑΡΤΥΡΕΣ μιλούν για επιζώντες που σύρθηκαν μακριά αναζητώντας βοήθεια και πέθαναν μόνοι αφού τα συνεργεία διάσωσης έφτασαν μετά από 4 μέρες. ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ των θυμάτων κατηγορούν την Πολεμική Αεροπορία ότι απέκρυψε ουσιώδη στοιχεία για τη μοιραία πτήση.

ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ περισυνελλέγησαν χωρίς την παρουσία ιατροδικαστών και με καθυστέρηση που οι ειδικοί χαρακτηρίζουν αδικαιολόγητη.

Η ΕΡΕΥΝΑ που έκαναν συγγενείς τους κάνει να μιλούν για "ανατίναξη εκρηκτικών" και να δηλώνουν "θα πάμε για ανάλυση σε εργαστήρια του εξωτερικού". "Δεν υπάρχει λόγος να επανεξεταστεί η υπόθεση" αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Γερασ. Αρσένης σε μήνυμά του προς την οικογένεια Βασιλάτου που ερευνά την υπόθεση- "Εκρηξη μυστηρίου γύρω από το C-130


"Τέσσερα χρόνια περίπου μετά τη μοιραία πτώση του μεταγωγικού αεροσκάφους τύπου ΗΡΑΚΛΗΣ C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας στη θέση Τσατάλι του όρους Οθρυς, που είχε αποτέλεσμα το θάνατο 63 αξιωματικών, υπαξιωματικών και σμηνιτών, και η Στρατιωτική Δικαιοσύνη καλείται στις 14 Νοεμβρίου να δώσει ένα τέλος στην υπόθεση, ως προς την απόδοση ευθυνών που προκάλεσαν την τραγωδία.Στο σκαμνί του κατηγορουμένου θα καθήσει ο επισμηναγός ε.α. Στέφανος Τίγκας, ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο της Αγχιάλου που ήταν βάρδια εκείνη τη "σημαδιακή"... ημέρα της πτώσης του C-130.Σύμφωνα με το δικηγόρο Δημοσθένη Παπαγεωργίου που έχει αναλάβει την υπόθεση από πλευράς συγγενών των θυμάτων, οι κύριες κατηγορίες που βαρύνουν τον επισμηναγό είναι τρεις:_ Ανθρωποκτονία κατά συρροή 63 ατόμων._ Καταστροφή πολεμικού αεροσκάφους._ Παράβαση των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας.Κι ενώ το Διαρκές Στρατοδικείο Αεροπορίας αναμένεται να δώσει λύση σχετικά με τους υπαίτιους της τραγωδίας που βύθισε στο πένθος ολόκληρη την Ελλάδα, ένα πλήθος από ερωτηματικά, προερχόμενα από τις μαρτυρίες ανθρώπων που εμπλέκονται στην υπόθεση, δίνουν ένα χρώμα μυστηρίου που μερικές φορές αγγίζει τα όρια της φαντασίας.- Η μοιραια πτησηΤο μοιραίο αεροσκάφους της Π.Α. τύπου C-130 με αριθμό 748 είχε απογειωθεί την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 1991, λίγο πριν από το μεσημέρι, από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας, στο πλαίσιο διατεταγμένης αποστολής που είχε σχέση με την εμπλοκή της χώρας μας στα γεγονότα του Περσικού.

Ο προορισμός του, σύμφωνα με πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα το ΥΕΘΑ, ήταν η Κρήτη, αλλά έπρεπε πρώτα να πάρει προσωπικό από την 111 ΠΜ (Αγχίαλο) που στη συνέχεια θα μετέφερε στην 115 ΠΜ (Χανιά) και στο Τυμπάκι.Το αεροσκάφος βρισκόταν περίπου 38 χιλιόμετρα από την Αγχίαλο όταν ξαφνικά χάθηκε από το ραντάρ χωρίς προηγουμένως να έχει αναφερθεί κάποιο πρόβλημα από τον κυβερνήτη του επισμηναγό Δ. Μπίνα.

Η τελευταία του επαφή με τον πύργο ελέγχου της 111 ΠΜ ήταν στις 12.55 μ.μ. κι ενώ είχε αρχίσει η διαδικασία προσγείωσης διά οργάνων, λόγω χαμηλής νέφωσης και κακοκαιρίας που επικρατούσε στην περιοχή.Οκτώ αεροσκάφη F-16 μπήκαν αμέσως στο μηχανισμό διάσωσης ο οποίος αργότερα συμπληρώθηκε με δυο C-130, δυο πυροσβεστικά CL-215, ενώ λίγο αργότερα στη δύναμη διάσωσης προστέθηκαν δυο ελικόπτερα Σινούκ, ελικόπτερα του Ναυτικού και αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας P-3C Οράιον κι ένα S-3 Βάικινγκ.

Παράλληλα μεγάλες δυνάμεις καταδρομών και πεζοναυτών άρχισαν να «χτενίζουν» τα πιθανά σημεία πτώσης του αεροσκάφους, ψάχνοντας κυρίως πάνω από τη νοητή γραμμή της πορείας που θα έπρεπε να είχε ακολουθήσει.Ομως παρά την τεράστια κινητοποίηση, ο εντοπισμός των συντριμμιών του C-130 έγινε ύστερα από 4 ημέρες, στην πλαγιά Τσατάλι του όρους Οθρυς, 60 χιλιόμετρα περίπου μακριά από το σημείο που θα έπρεπε κανονικά να βρίσκεται και σε λάθος γωνία 63 μοίρες...

Η περιοχή αποκλείστηκε αμέσως από πεζοναύτες και καταδρομείς, ενώ απαγορεύτηκε αυστηρά στους δημοσιογράφους να πλησιάσουν τα συντρίμμια του αεροσκάφους. Υστερα από λίγο ελικόπτερα Σινούκ έφτασαν στον τόπο της τραγωδίας και αφού σήκωσαν βιαστικά μέρη από το κατεστραμμένο αεροπλάνο μαζί με κάποια κιβώτια αγνώστου μέχρι σήμερα περιεχομένου, άρχισαν σιγά σιγά να μεταφέρουν τους νεκρούς, των οποίων η περισυλλογή γινόταν χωρίς την παρουσία ιατροδικαστών...Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Π.Α. ευρισκόμενες σε πλήρη σύγχυση αρχικά μίλησαν για 60 νεκρούς... μετά για 62, για να καταλήξουν λίγες ώρες αργότερα στους 63...Η συνέχεια που επακολούθησε τότε στο θέμα είναι δύσκολο να περιγραφεί, καθώς από τη μια η Π.Α. διαβεβαίωνε ότι ο θάνατος και των 63 αεροπόρων ήταν ακαριαίος... ενώ από την άλλη συγγενείς των νεκρών αλλά και μέλη των σωστικών συνεργείων που βρέθηκαν πρώτοι στην περιοχή μιλούσαν για επιζώντες που προσπάθησαν να επιβιώσουν επί τρία 24ωρα... μέσα στο κρύο και το χιόνι με ό,τι μέσο διέθεταν, αναμένοντας τη βοήθεια από τα σωστικά συνεργεία, που ήρθε όμως με... μερικές ημέρες καθυστέρηση...

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες που δόθηκαν στην "Ε" από ανώτερο αξιωματικό της Π.Α. εμπιστευτικά, που είχε εμπλακεί στην υπόθεση, "τουλάχιστον 3 άτομα βρέθηκαν να είναι ακουμπισμένα με την πλάτη τους στον τοίχο μιας μικρής αγροικίας που υπήρχε κοντά, αφού προηγουμένως αν και τραυματισμένοι είχαν συρθεί αρκετά μέτρα πάνω στο χιόνι... κι αυτός ήταν ο μοναδικός λόγος της μυστικότητας και της βιασύνης που υπήρξε τότε...".

Ειδική επιτροπή εμπειρογνωμόνων της Π.Α. που εξέτασε τα συντρίμμια του C-130 και τις μαγνητοταινίες της συνομιλίας του νεκρού πιλότου Δ. Μπίνα με τον πύργο ελέγχου της 111 ΠΜ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πτώση του αεροσκάφους οφείλετο σε ανθρώπινο σφάλμα και "φωτογράφιζε" σαν υπεύθυνο το Στέφανο Τίγκα, ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας που έκανε βάρδια την ώρα της πτώσης στο αεροδρόμιο της Αγχιάλου.

Ολη όμως η μυστικότητα με την οποία η Π.Α. περιέβαλε την επιχείρηση της περισυλλογής νεκρών και συντριμμιών του αεροσκάφους, καθώς και ο αποκλεισμός των δημοσιογράφων από την περιοχή και την Ελευσίνα όπου μεταφέρθηκαν οι νεκροί, προκάλεσε δικαιολογημένα ερωτηματικά και ενδείξεις ότι κάτι περίεργο κρυβόταν πίσω από την ολη ιστορία.Και υπήρξαν συγγενείς των θυμάτων που ακόμα και σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά το ατύχημα, ισχυρίζονται με βεβαιότητα σχεδόν ότι η Π.Α. δεν είπε ποτέ την αλήθεια για τα πραγματικά αίτια του ατυχήματος...-

ΕρωτηματαΟ μόνιμος αρχισμηνίας Παναγιώτης Βασιλάτος, 28 ετών τότε που έγινε το ατύχημα, ανήκε στις επίλεκτες δυνάμεις της Π.Α. και ήταν κι αυτός ένας από τους 63 νεκρούς του μοιραίου C-130. Γνώστης αγγλικής και γερμανικής γλώσσας και κάτοχος διπλώματος τεχνολόγου πολιτικού μηχανικού είχε καταταγεί στην Π. Α. γιατί φιλοδοξούσε, όπως είχε πει τότε στους δικούς του, να κάνει μια καλή καριέρα προσφέροντας ταυτόχρονα στην πατρίδα. Δυστυχώς όμως δεν πρόλαβε... και πίσω του άφησε εκτός από τους γονείς και τον αδερφό του, τη γυναίκα του κι ένα κοριτσάκι 6 μηνών..."...ο Παναγιώτης είναι ο μοναδικός Κεφαλονίτης αξιωματικός της Π.Α. που έπεσε κατά τη διάρκεια διατεταγμένης αποστολής. Μόνο που η πατρίδα που τόσο αγάπησε, δεν του φέρθηκε καλά...", λέει με παράπονο ο αδερφός του Διονύσιος Βασιλάτος που μας κάλεσε στην Κεφαλονιά "επειδή η ""Ε'' είναι από τις λίγες εφημερίδες που τοποθέτησαν τότε το θέμα σωστά"."...Το παλικάρι μας το έφαγαν", είπε όταν μας είδε και στη συνέχεια μαζί με τους γονείς του έθεσε κάποια καυτά ερωτήματα μέσα από την ψυχική επώδυνη χρονική αναδρομή των γεγονότων που άρχισαν να ξαναζωντανεύουν στη μνήμη του."...Τη νύχτα της 5ης Φεβρουαρίου πληροφορήθηκα την εξαφάνιση του C-130 και λίγο αργότερα έμαθα τηλεφωνικά ότι ήταν μέσα και ο Παναγιώτης. Αμέσως βρέθηκα στην Αθήνα και πηγαίνοντας στην Ελευσίνα ζήτησα από τον τότε διοικητή της βάσης να πάω μαζί με τα συνεργεία διάσωσης που έψαχναν... Αρνήθηκε και όταν του είπα ότι θα πήγαινα μόνος μου στο βουνό με σταμάτησαν στην πύλη.Επειτα από τρεις ημέρες αγωνίας, ανακοίνωσαν ότι βρήκαν το αεροσκάφος στο Οθρυς. Εκείνο το βράδυ με το λεωφορείο μας πήγαν στις εγκαταστάσεις της Ελευσίνας που είχαν τους νεκρούς αεροπόρους...Σε δύο συνεχόμενες αίθουσες είχαν τοποθετήσει δίπλα δίπλα τα φέρετρά τους και ήταν φανερή η προσπάθεια που έκαναν για να τελειώνουν γρήγορα, αφού τα πιστοποιητικά θανάτου τα υπέγραφαν εκείνη τη στιγμή στο πόδι... δίχως να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.- Σκηνες φρικηςΣ' εκείνες τις αίθουσες έζησα απερίγραπτες σκηνές φρίκης και δεν μου επιτρέπεται να εισέλθω σε λεπτομέρειες... Εκείνη λοιπόν τη νύχτα κάτω στην πύλη της βάσης, ένας αξιωματικός και χωρίς προηγουμένως να έχουμε αναφέρει κάτι σχετικό, μας είπε ότι στο αεροσκάφος είχε πραγματοποιηθεί έκρηξη.Από εκεί και ύστερα άρχισαν να συλλέγω στοιχεία και πληροφορίες που δημιουργούν ερωτηματικά αναπάντητα μέχρι σήμερα από την Π.Α. Αρκετά από τα στοιχεία αυτά είναι δημοσιευμένα και τα ξέρουν οι συγγενείς των αδικοχαμένων παιδιών και μάλιστα αρκετά από αυτά έχουν να κάνουν με το ψέμα που λέει η Αεροπορία, ότι όλα τα παιδιά κοιμόντουσαν... και πήγαν ακαριαία χωρίς να καταλάβουν τίποτα...Υπάρχουν μάρτυρες σωστικών συνεργείων που μιλούν για επιζώντες που είχαν συρθεί στο μικρό σπίτι που βρισκόταν στο σημείο της καταστροφής του αεροσκάφους... και στη συνέχεια πέθαναν μέσα στο κρύο αβοήθητοι, αφού τα συνεργεία διάσωσης τους εντόπισαν όπως λένε ύστερα από τέσσερις ημέρες!...Ενας βρέθηκε καθισμένος κάτω από ένα δένδρο... παγωμένος... ένας άλλος με ένα βαθύ τραύμα στο πρόσωπο και κάταγμα στο πόδι είχε συρθεί μερικά μέτρα προς την ανηφόρα κάνοντας απεγνωσμένη προσπάθεια να σωθεί. Ο ίδιος ο πατέρας ενός εκ των θυμάτων, ονόματι Κωνστάντιος... μας αποκάλυψε ότι ο γιος του βρέθηκε να φοράει δύο μπουφάν... και φυσικά σε όλα αυτά θα πρέπει να προστεθεί και η κατά παράβαση του νόμου περισυλλογή των νεκρών χωρίς την παρουσία ιατροδικαστών.Επειδή τα 13 από τα 63 παιδιά που επέβαιναν στο αεροσκάφος διαμελίσθηκαν τελείως, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στο C-130 έγινε έκρηξη από εκρητικά που ίσως μετέφερε και ο πιλότος του στη συνέχεια έκανε αναγκαστική προσγείωση στην πλαγιά Τσατάλι. Αυτό επίσης αποδεικνύεται και από την εύρεση γυμνών πτωμάτων στον τόπο της τραγωδίας και που μόνο μια έκρηξη ισχυρή δημιουργεί τέτοια εικόνα σε πτώματα...Το ότι το αεροσκάφος έκανε αναγκαστική προσγείωση διαπιστώνεται και από το γεγονός ότι βρέθηκε δεκάδες χιλιόμετρα μακριά από την κανονική του πορεία. Το δε σύρσιμό του πάνω στην πλαγιά φαίνεται καθαρά και είναι για εκατοντάδες μέτρα... Η Π.Α. όμως θεώρησε σωστό να εξαφανίσει το ίχνος ισοπεδώνοντας την περιοχή με μπουλντόζες...Το μόνο τώρα που απέμεινε από τον Παναγιώτη μας είναι αυτές οι φωτογραφίες του, τα ερωτηματικά, και μερικά από τα κομμάτια του C-130 που εμείς οι ίδιοι με δικά μας έξοδα θα πάμε για ανάλυση σε εργαστήρια του εξωτερικού, προκειμένου να διαπιστώσουμε την αλήθεια γύρω από την αιτία του ατυχήματος...".


- Η αργοποριαΜια πολύ σοβαρή απάντηση στο θέμα της αργοπορημένης εύρεσης του αεροσκάφους έδωσε στην "Ε" ο δικηγόρος Δημοσθένης Παπαγεωργίου που έχει αναλάβει την υπόθεση από πλευράς συγγενών των θυμάτων.Το αεροσκάφος - λέει ο κ. Παπαγεωργίου - μπορούσαν να το βρουν από την πρώτη στιγμή της εξαφάνισής του τα δύο ΑΚΕΠ (Αεροπορικά Κέντρα Εγκαιρης Προειδοποίησης) που έχει η Π.Α. στη Ριτσώνα και τη Λάρισα. Αυτά είναι ειδικοί σταθμοί ραντάρ που αποτυπώνουν μέσα σε δισκέτες όλα τα στίγματα των αεροσκαφών που εντοπίζουν τα επί μέρους ραντάρ σε όλη την Ελλάδα.Η πληροφορία που έχω λέει ότι στο ΑΕΚΠ Ριτσώνας είχε αποτυπωθεί από την πρώτη στιγμή το ίχνος, η απόκλιση και ο χρόνος πρόσκρουσης στο Οθρυς και συνεπώς ήξεραν πού βρίσκεται το αεροσκάφος... Το γιατί δεν πήγαν στην περιοχή αμέσως είναι κι αυτό ένα από τα μεγάλα ερωτηματικά της υπόθεσης.Ως προς τα αίτια τωρα της τραγωδίας, πεπειραμένος αξιωματικός της Π.Α. με ειδικότητα ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι αυτή είχε άμεση σχέση με την αλλαγή της πορείας του αεροσκάφους διευκρινίζοντας ότι:"Ο χειριστής του C-130 έδωσε τη σωστή θέση του και αμέσως μετά παρεξέκλινε της πορείας του προς τα αριστερά προς το βουνό, αντί να συνεχίσει κατευθείαν προς το TACAN όπου και έπρεπε να χάσει ύψος για τη διαδικασία της καθόδου. Κι αυτό έγινε πιθανότατα, αφενός μεν για να αρχίσει τη διαδικασία καθόδου, αφετέρου για να βρεθεί σε κατάσταση προσγείωσης, προκειμένου να ακυρώσει την IFR πτήση διά οργάνων, μεταβάλλοντάς την σε VFR διά οπτικής επαφής και περνώντας μέσα από κάποιο άνοιγμα των ορεινών όγκων για να κάνει το ταξίδι του σύντομο".-


Ο ελεγκτηςΛίγες μόλις εβδομάδες πριν από τη διεξαγωγή της δίκης που αναμένεται να ξαναζωντανέψει την αγωνία και τις εφιαλτικές στιγμές εκείνων των ημερών που βύθισαν στο πένθος όλη την Ελλάδα, ο υπαίτιος κατά την Π.Α. επισμηναγός Στέφανος Τίγκας ζει το δικό του δράμα, χαρακτηρίζοντας τον εαυτόν του τον 64ο νεκρό του δυστυχήματος...Η φωνή του στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ακούγεται ταραγμένη και με παράπονο."...Ναι, εγώ είμαι ο ελεγκτής που με κατηγορούν. Τα C-130 είναι από τα πιο ασφαλή αεροσκάφη στον κόσμο και είναι αδύνατον να χαθούν ή να πέσουν.Σε εκείνο το ατύχημα πλησιάζει ο πιλότος από τη θαλάσσα κι ενώ βρίσκεται ήδη στα 4.000 πόδια ζητεί να κάνει κάθοδο για να προσγειωθεί. Η απάντησή μου είναι να κάνει LOW TACAN, μια εγκεκριμένη από τους νόμους διαδικασία. Από εκεί και μετά αυτός έρχεται με 63 μοίρες λάθος πορεία...Δεν θέλω να πω ότι ο πιλότος δεν ήταν ικανός αλλά είχε δύο εγκαταλείψεις. Γνώριζε πολύ καλά την περιοχή λόγω του ότι ήταν πιλότος παλιά στα F-5, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω τη μεγάλη απόκλιση του αεροσκάφους. Σε αυτή, κατά τη γνώμη μου, οφείλεται και η καθυστέρηση της εύρεσής του, καθώς οι χιονοδρόμοι έψαχναν σε λάθος σημείο... δηλαδή πάνω στην κανονική πορεία του.Αυτή τη στιγμή είμαι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Από την Αεροπορία αποστρατεύτηκα την περίοδο των ευρωεκλογών. Μετά το δυστύχημα μου έδωσαν μετάθεση για τη Λήμνο... μου ξανάδωσαν την ειδικότητα, ξανάγινα προϊστάμενος στον πύργο ελέγχου εκεί και στη συνέχεια με έστειλαν στη Λάρισα όπου κι εκεί μου πρότειναν να γίνω προϊστάμενος αλλά αρνήθηκα.Πάντως σας λέω αλήθεια ότι αν έφταιγα εγώ σαν αξιωματικός θα είχα σκοτωθεί μαζί με τους άλλους... αλλά δεν φταίω σε τίποτα και σήμερα ζω μόνο και μόνο για τη δίκη της 14ης Νοεμβρίου ...για να αποδείξω την αθωότητά μου".Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες, όλοι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Π.Α. συγκεντρώνουν αυτή τη στιγμή χρήματα για την ενίσχυση του συναδέλφου τους που δικάζεται το Νοέμβριο, σε μια δίκη με μεγάλο ενδιαφέρον που αναμένεται να ρίξει κάποιο φως στη μυστικότητα που περιέβαλε την πτώση του C-130 στην πλαγιά Τσατάλι του όρους Οθρυς εκείνη τη μοιραία για την Π.Α. χειμωνιάτικη ημέρα του Φλεβάρη.ΣΕΛ.42-43
Συντάκτης: ΝοδάροςΠηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣτήλη: ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κατηγορία: ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ, ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΘέμα: ΕΛΕΥΘΕΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ