ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Σάββατο 9 Αυγούστου 2008

ΚΥΡ΄ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ- ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

(Ο γιος του εκδοτη και νεος αρχισυντακτης της ΠΡΩΤΗΣ που με εχει απληρωτο από την 1η Ιουλιου 2008 )
Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρετε?


Κλείνουν σήμερα τα σαραντάμερα από την άδικη, καταχρηστική και παράνομη απόλυσή μου από την εφημερίδα ΠΡΩΤΗ του Πύργου Ηλείας.
( Βλέπε ανακοινώσεις ΕΣΗΕΑ-ΕΣΕΠΗΝ-ΠΟΕΣΥ- Ερωτηση στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ κλπ)

Σαράντα ημέρες και ο κατά τα άλλα ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ εκδότης της εφημερίδας , αρνείται πεισματικά να μου καταβάλλει την αποζημίωσή μου αλλά και τον μισθό του Ιουνίου.

Κι όμως , ο κύριος αυτός κυκλοφορεί στους δρόμους του Πύργου και της Ηλείας γενικότερα ως λαμπρός και επιτυχημένος επιχειρηματίας (και καλά κάνει και μπράβο του) .
Αλλά πως είναι δυνατόν να πλασάρεσαι στην πιάτσα ως επιχειρηματίας πετυχημένος και να μην πληρώνεις τον παράνομα απολυμένο εργαζόμενό σου? Οι συνεργατες του πως επιτρεπουν να εκτιθεται ετσι το κυρος της επιχειρησης τους.
Αληθεια τι λένε αυτοι?

Επίσης πώς είναι δυνατόν να στέλνει τον γιο του στον Επόπτη Εργασίας του Πύργου για την συζήτηση της υπόθεσης ως μέλος του ΔΣ της εταιρείας της εφημερίδας?

ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΓΙΟΣ ΣΑΣ,
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ?
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ- ΡΕΠΟΡΤΕΡ Η ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ?

Αγαπητοί μου φίλοι και συνάδελφοι της ΠΡΩΤΗΣ και των άλλων τοπικών ΜΜΕ.
Για να γίνει κάποιος αρχισυντάκτης σε μια εφημερίδα δεν θα πρέπει εκτός της δημοσιογραφικής του αναγνώρισης μέσα από τα ρεπορτάζ και τις επιτυχίες του , να είναι τουλάχιστον μέλος κάποιας δημοσιογραφικής ένωσης?

ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ – ΕΚΔΟΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΕΛΑΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ .

ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ :
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΉΤΑΝ ΚΟΥΡΕΑΣ ΣΤΑ ΛΕΧΑΙΝΑ . ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΒΑΣΑΝΑ – ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ…
Μικρος δεν έτρωγα ορτίκια αλα κρεμ , ουτε αγριογούρονο με δαμάσκινα. Δεν επίνα σαμπάνια ουτε ετρωγα χαβιάρι. Κανενα ρεγκο μονο καμια φορά μαζί με την φασολάδα...Δεν ειχα δικο μου αυτοκινητο παρα μονο ενα παλιοποδηλατο...
Δεν ειχα χαρτζιλικι παρα μονο οταν εκανα κανενα μεροκαματο στις οικοδομες.
Ειχα ομως την δυναμη να γινω αυτο που ειμαι. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΛΥΨΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ "ΚΟΥΝΙΕΜΑΙ" ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ - ΣΟΡΥ ΤΑ ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ !!! ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ...
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ?

ΒΡΕ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ