ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

ΟΤΑΝ Η ΝΕΤ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΟ ...ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ !


Η ΝΕΤ που πληρώνουμε όλοι μας , θέλουμε δεν θέλουμε, είχε σήμερα μια τρομερή δημοσιογραφική επιτυχία στην πολύπαθη Ηλεία η οποία θα πρέπει να επισημανθεί .


Στην διάρκεια πρωϊνής εκπομπής, συνδέθηκε «ζωντανά» (αυτό σημαίνει στήσιμο δορυφορικής σύνδεσης , έξοδα, τεχνικοί κλπ ) για να μεταδώσει από τον Πύργο Ηλείας ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ : « ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΤΝΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ» !!!


Δηλαδή μια μικρή κούκλα που ήταν τοποθετημένη εκεί , την οποία προφανώς κάποιο από τα παιδάκια που περιφέρονται στην πλατεία την πήρε για να παίξει…


ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΕΤ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ…


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΕΤ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΙΔΗΣΗ π.χ . ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΝΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ 45 ΠΟΛΙΤΩΝ…


*** Τιμώ και σέβομαι τον φίλο μου και συναδελφό μου Γιώργο Μαρινοπουλο και σε καμιά περίπτωση το σχόλιο δεν απευθύνεται σε αυτόν. Απευθύνομαι σε εκείνους τους ακριβοπληρωμένους του κρατικου καναλιου που αξιολογούν τις ειδήσεις ...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι δυνατόν η κεντρική πλατεία του Πύργου Σάκη Καράγιωργα να μην είναι το πιο ασφαλές σημείο της πόλης μας.Η κλοπή του "θείου βρέφους" από τη Φάτνη που καλύφθηκε σήμερα με ρεπορτάζ και ζωντανή σύνδεση από τη ΝΕΤ, η κλοπή της προτομής του Μητροπολίτη πριν μερικούς μήνες από τον Άγιο Νικόλαο, οι φθορές από συνθήματα στο Ηρώο και οι καθημερινές διελεύσεις αυτοκινήτων και μηχανών πάνω στην πλατεία (κάποιο την έχουν καταντήσει πάρκινγκ) αποδεικνύουν πως κάτι δεν πάει καλά σε αυτή την πόλη.
Το θέμα είναι σοβαρό και δεν είναι απλά ένα παιδάκι που πιθανόν πήρε το κουκλάκι "θείο βρέφος" από τη Φάτνη.Δεν μπορεί η πλατεία να μην αστυνομεύεται πλέον και σε αυτό έχουν σοβαρές ευθύνες τόσο η αστυνομία όσο και η Δημοτική Αστυνομία.Αν συην πλατεία του Πύργου επικρατεί αυτή η αναρχία φαναστείτε τι γίνεται στις άλλες γειτονιές του πύργου.Οι κλέφτες, οι διαρρήκτες και οι βάνδαλοι κάνουν πάρτυ

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι η σύνδεση έγινε τηλεφωνικά, άρα προς τι ο ντόρος. Απο την άλλη η κλοπή της αγιογραφίας - φιγούρας έχει κάποιο ενδιαφέρον ενδεικτικό του επιπέδου της κοινωνίας. Κάποιοι κλέβουν ακόμα και απο τη φάτνη

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μάκη,επέτρεψε μου μία διόρθωση,μία διαφωνία και μία σύμφωνη γνώμη...

1.Διόρθωση:Δεν επρόκειτο για δορυφορική σύνδεση(που κοστίζει πράγματι αρκετά) αλλά για τηλεφωνική σύνδεση(με το κόστος μίας αστικής κλήσης).

2.Διαφωνία:Η αλήθεια είναι πως μόνο η ΝΕΤ έχει προβάλλει με τόση συχνότητα σε δελτία ειδήσεων κι εκπομπές τις απόψεις των συγγενών των αδικοχαμένων συνανθρώπων μας και τις καταγγελίες τους για τους δικαστικούς/πολιτικούς κ.α. χειρισμούς και μου διέθεσε λίγο χρόνο να πω και δύο κουβέντες για το θέμα.Αλλά-και περνάω στο νο.3(σύμφωνη γνώμη)-θα ήταν σωστό να διαθέσει ανάλογο τηλεοπτικό χρόνο και για τον σχολιασμό της δικαστικής απόφασης στην οποία αναφέρεσαι,κάτι που δεν έκανε απ'όσο γνωρίζω...Να σημειώσω πως φυσικά οι μεταδόσεις της ΝΕΤ δεν συγκρίνονται σε αριθμό κι ένταση με τις ανταποκρίσεις σου στην Ελευθεροτυπία για το θέμα,η διαπίστωση μου έχει να κάνει με τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας.

Επίσης θα 'θελά να προσθέσω πως ορισμένα θέματα που πρώτα κάνουν τον γύρο της Ελλάδας μέσω εφημερίδων/διαδικτύου και που εγώ προσωπικά δεν τα αξιολογώ ως τόσο σημαντικά για να μεταδοθούν στο πανελλήνιο,προκαλούν παρ'όλα αυτά το ενδιαφέρον των συναδέλφων εξ Αθηνών που μου ζητάνε ακολούθως ανταπόκριση.Θα μου πεις "κι εσύ ρε Γιώργη γιατί τα μεταδίδεις αφού δεν τα θεωρείς σημαντικές ειδήσεις;".Δεν θα δικαιολογηθώ λέγοντας πως είμαι υποχρεωμένος ως ανταποκριτής της ΕΡΤ,όχι,απλά το κάνω γιατί προτιμώ να τα μεταδώσω εγώ και να προσπαθήσω να περάσω και το δικό μου μήνυμα,παρά κάποιος άλλος από μία αίθουσα σύνταξης και να το πάει αλλού...Με αφορμή την "είδηση" στην οποία αναφέρεσαι έκλεισα το πολύ σύντομο(30 δευτερολέπτων)τηλεφωνικό ρεπορτάζ με την εξής φράση:"Αν τα ξύλινα ομοιώματα του μικρού Χριστού και του Ιωσήφ τα πήρε κάποιος ανθρωπάκος για να στολίσει το φτωχικό του,να χαρούν και τα παιδάκια του,τότε χαλάλι του...".Δεν θέλησα να δώσω "αστυνομοκρατική" προέκταση στο θέμα,ούτε κάποια άλλη παρόμοιας βαρύτητας,απέφυγα αυτόν τον σκόπελο και προτίμησα να "πετάξω" την-κοινωνικής προεκτάσεως,όπως το σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή-ατάκα μου,στα λίγα δευτερόλεπτα που μου δόθηκαν για να μιλήσω...

Σ'ευχαριστώ για τα όσα γράφεις για 'μένα στο κλείσιμο του άρθρου σου,ξέρεις οτί ισχύουν και από μέρους μου και θέλω να συνεχίσεις να τα "χώνεις" όταν θεωρείς κάτι λάθος.Άλλωστε κι εγώ πληρώνω την ΕΡΤ κι έχω απαιτήσεις από αυτήν...Και πληρώνομαι από την ΕΡΤ κι έχω απαιτήσεις από τον εαυτό μου...Και καμμιά φορά,παρά τις καλές-θέλω να πιστεύω-προθέσεις μου,που εξήγησα παραπάνω,πρέπει να μάθω να λέω και "Όχι" όταν καλούμαι να μεταδώσω κάποιο θέμα ήσσονος σημασίας,ειδικά όταν δεν ικανοποιούνται αιτηματά μου για προβολή άλλων και άλλων θεμάτων,απείρως πιο σημαντικών...

Γιώργος Μαρινόπουλος

admin είπε...

Αυτο θα πει ηθος και αλληλεγγυη μεταξυ συναδελφων στην μαχομενη,ανεξαρτητη κι αδεσμευτη δημοσιογραφια!
Μπραβο και στους δυο σας,για τον δημοσιο διαλογο σας,ειμαι υπερηφανος που η Ηλεια βγαζει τετοιους δημοσιογραφους και μας μεταφερουν αυτουσια
(χωρις φιμωση και λογοκρισια)τα νεα στην Αθηνα...γιατι καλυτερα αμαθεια,παρα ημιμαθεια...

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ