ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ...


ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ
Το Σάββατο 5 Ιουνίου 2010 στις 11.20 την νύχτα , δύο άτομα που παρακολουθούσαν το σπίτι μου συνελήφθησαν μετά από δική μου υπόδειξη , από την ΕΛ.ΑΣ . Όπως διαπιστώθηκε τα άτομα αυτά που δήλωσαν Αλβανοί εργάτες δεν είχαν επάνω τους ταυτότητα , κινητά τηλέφωνα , εισιτήρια ή χρήματα .

Οι δύο Αλβανοί «παραμύθιασαν» τους αστυνομικούς και τους είπαν καταθέτοντας ότι : Ηρθαν στη χώρα μας από τα βουνά. Γνωρίστηκαν στην διαδρομή. Μετέβησαν μέχρι το Αγρίνιο από την Αλβανία με τα πόδια ! Από εκεί πήραν το λεωφορείο για την Πάτρα. Και από εκεί με το τραίνο ήρθαν στην Βάρδα . Μετά με τα πόδια ήρθαν στα Λεχαινά Ηλείας και τυχαία βρέθηκαν έξω από το σπίτι μου λίγο πριν τις 12 την νύχτα καθώς αναζητούσαν μεροκάματο...

Στην ΕΛ.ΑΣ τα δύο άτομα δήλωσαν ότι ονομάζονται : NELI ALTIN ετών 35 από το Αργυρόκαστρο και ΜΕΝΕ AGIM ετών 39 από τους Αγίους Σαράντα. Και οι δύο συνελήφθησαν για παράνομη είσοδο στη χώρα μας.

Μετά την εξέταση των δακτυλικών τους αποτυπωμάτων διαπιστώθηκε ότι ο μεν NELI ALTIN ήταν «καθαρός». Ο δε MENE AGIM δεν είχε δώσει το πραγματικό του όνομα που ήταν ΤΣΟΥΤΣΑΝΙ ΚΟΣΤΑ. Ο συγκεκριμένος είχε συλληφθεί από την ΕΛ.ΑΣ στις 26.4.1998 στα Χανιά της Κρήτης για διάρρηξη και κλοπή αυτοκινήτου μέσα από το οποίο άρπαξε διάφορα αντικείμενα.

Ο ένας εκ των δύο Αλβανών εργατών «φουκαράδων» κατά την άποψη της Αστυνομίας στην Ηλεία, βρέθηκε να έχει παράνομο παρελθόν και μαζί με τον ομοεθνή του που γνώρισε στα βουνά…βρέθηκαν εντελώς τυχαία έξω από το σπίτι μου να το παρακολουθούν, χωρίς κανένα έγγραφο η κινητό τηλέφωνο πάνω τους.

Το περιστατικό συνέβη μια μέρα μετά την θριαμβευτική αθώωσή μου από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ηλείας , σε μήνυση που μου είχε κάνει εναντίον μου ο δήμαρχος της Ζαχαρως.

Τον Οκτώβρη του 2008 δυο άτομα με ανάλογο τρόπο είχαν στήσει ενέδρα έξω από το σπίτι μου και αφού με ξυλοκόπησαν , πήραν το κινητό μου τηλέφωνο και εξαφανίστηκαν με μηχανή μεγάλου κυβισμού. Η αστυνομία δεν τους εντόπισε ποτέ.

Το πόσο σημαντικό ήταν το γεγονός που σας περιέγραψα μπορεί να το καταλάβει κι ένα μικρό παιδί…Ολοι μπορούν να το καταλάβουν εκτός από τους αρμόδιους της ΕΛ.ΑΣ στην Ηλεία οι οποίοι ισχυρίζονται ότι τα κυκλώματα της νύχτας δεν λειτουργούν έτσι…

Ο κύριος Μιχάλης Χρυσοχοϊδης έχει την πλήρη ευθύνη γιά οτιδήποτε συμβεί από εδώ και στο εξής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ