ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ...ΚΑΙ ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΡΕ... ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ?




ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Απολυμένοι και άνεργοι πολίτες στη Χαλκίδα αποδοκίμασαν τον πρόεδρο της Δημοκρατίας των Τραπεζών των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και των ατιμώρητων «πολιτικών – λαμογιών»  και οι μπάτσοι τους συνέλαβαν και σχημάτισαν σε βάρος τους δικογραφία με την κατηγορία της εξύβρισης .


Κύριε Παπούλια , επειδή είμαι κι εγώ ένας από τους πολίτες που δεινοπαθώ από τα μέτρα που έχουν επιβάλει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ - ΛΑΟΣ  με την προκλητική ανοχή σου …

Επειδή  είμαι πέντε μήνες απλήρωτος μαζί με άλλους 800 συναδελφους μου και το μέλλον μου είναι αβέβαιο …

Επειδή δεν έχω ούτε ευρώ στην τσέπη μου ...


Επειδή εσύ έκανες γιορτές δίπλα στο πολυτελές τζάκι σου  σε αντίθεση με μένα  που έκανα γιορτές παγωμένες γιατί δεν είχα να πληρώσω το πετρέλαιο θέρμανσης στη πολυκατοικία που μένω …

Επειδή εσυ λαμβάνεις το παχυλό μισθάκο σου...που πληρώνουμε ολοι εμεις οι μαλάκες πολιτες ...  κι εγώ λαμβάνω... (...)    


Επειδή στη Δημοκρατία που εσείς όπως λέτε εκπροσωπείτε …οι πολίτες έχουν δικαίωμα να εκφράζονται ελεύθερα και να μη τους συλλαμβάνουν οι μπάτσοι…

Για αυτό κι εγώ ενώνω τη φωνή μου με τους έξι συληφθέντες στη Χαλκίδα και σου φωνάζω ΔΗΜΟΣΙΑ  ΟΥ ! ΟΥ ! ΟΥ ! ΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣ  !!!

ΟΥ ΡΕ …ΟΥ ΡΕ…ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ …

ΕΧΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ?  

ΟΥΣΤ…ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΕ …

ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ …

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ …ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.   

2 σχόλια:

Sotiris Sotiropoulos είπε...

Φίλε Μάκη, κράτα γερά, φώναξε δυνατά και για μας τους καθ´ έξιν καλοπερασάκηδες...
Ο μεγάλος Μανώλης Γλέζος, είπε τα ίδια και για τη Θεσσαλονίκη την 28 Οκτώβρη.
Ο Πρόεδρος κ. Παπούλιας, με όλο το σεβασμό στο θεσμό, ίσως έχει κάποια περισσεύματα χρημάτων από εκείνα που χορήγησε γιατην αγορά της γνωστής βιλλας και μπορεί να μη σε καταλαβαίνει... Μη του χολιάζεις!!.
Που θα πάει, τα μικρά ρυάκια, θα γίνουν ποτάμια - κατα πως έλεγε ο ιεραπ´οστολος της πολιτικής αείμνηστος Στέργιος Χασαπίδης - που θα πνίξουν τους ολετήρες...

nickstath είπε...

Μάκη ο Κώστας Βάρναλης έλεγε:
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια...

Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί. Οι έμποροι φωνάζουν γι’αγορές. Οι άνεργοι πεινούσαν.Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι. Κηρύχνουν τη λιτότητα. Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσήματα. Ζητάνε θυσίες. Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους. Για τις μεγάλες εποχές που θα’ ρθουν. Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο. Λεν πως είναι τέχνη να κυβερνάς το λαό. Είναι πολύ δύσκολη για τους ανθρώπους του λαού. Bertolt Brecht

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ