ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ




ΣΤΙΣ 8 ΜΑΡΤΗ 2012 Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΝΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΦΥΡΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΩΝ 

« Εχω το τραγικό «προνόμιο» να είμαι από τους δυστυχέστερους ανθρώπους στον κόσμο. Είμαι ο πατέρας , ο σύζυγος και ο υιός των έξι τραγικών θυμάτων , κάτω από πρωτοφανείς συνθήκες, κατά τις πυρκαγιές της 24ης Αυγούστου 2007 , πλησίον του Δ.Δ. Αρτέμιδας του δήμου Ζαχάρως Ηλείας. Και τώρα πρέπει να βρω τη δύναμη και να υπερβώ την τραγικότητά μου , τη συντριβή μου και την ανυπόφορη μοναξιά μου, και να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις , για να εντοπιστούν και να υποστούν τις συνέπειες οι υπεύθυνοι για το μεγάλο έγκλημα και το ασύλληπτο ξεκλήρισμα όλης της οικογένειάς μου και κατ επέκταση όλων των θυμάτων της περιοχής.» -

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ  

Την Πέμπτη  8 Μάρτη 2012 θα εκδικασθεί στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πύργου Ηλείας   η πολύκροτη υπόθεση των φονικών πυρκαγιών στην Ηλεία το καλοκαίρι του 2007 και των μεγάλων καταστροφών σε κτίρια , υποδομές και δασικές εκτάσεις.

Παραπεμπόμενοι στο δικαστήριο είναι οι:

Σοφία Α. Νικολοπούλου, συνταξιούχος ΟΓΑ, ο πρώην νομάρχης και νυν αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Χ. Καφύρας, ο έκπτωτος δήμαρχος της Ζαχάρως Π. Χρονόπουλος, ο Ν. Μιχαλόπουλος, τότε προϊστάμενος του πυροσβεστικού κλιμακίου Κρεστένων, ο Π. Τσούρας, εποχικός πυροφύλακας, και ο Φ. Παππάς, πρώην υπαρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος.

Οι ανωτέρω κατηγορούνται για εμπρησμό δάσους από αμέλεια, για εμπρησμό πραγμάτων από αμέλεια και για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ