ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ

Σας καλωσορίζω σε αυτή τη σελίδα.

Η περιήγησή της μοιάζει με ένα συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις γιά την φωτεινή και την αθέατη πλευρά του Φεγγαριού.

Το ταξίδι μόλις άρχισε…

Να θυμάστε πάντα ότι στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης εκτός των άλλων μπορεί ο καθένας μας να ανακαλύψει την χαμένη του Πόλη…

Γι αυτή όμως θα μιλήσουμε μια άλλη φορά...


ΣΤΟ BLOG ΓΡΑΦΟΥΝ …

ΕΓΩ ,Ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 13 ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Η Communication Effect ΤΟ TWITTER , ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΥΜΑΝΘΟ





















ΒΡΕ ΒΡΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ : 

18.500 ΕΥΡΩ  ΓΙΑ ΤΟ TWITTER ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ 

ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ?

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΕΔΩ : http://mnodaros.blogspot.com/search?q=Communication+Effect+%CE%91.%CE%95

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ : http://www.koutipandoras.gr/?p=16950

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ - ΠΡΟΚΛΗΣΗ :http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/communication-effect.pdf

Εν μέσω κρίσης δε σταματούν οι κρατικές δαπάνες που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό προκαλώντας το κοινό αίσθημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής να δαπανήσει το ποσό των 18.500 ευρώ για να μάθουν στο γραφείο Τύπου του υπουργείου το χειρισμό των διαδικτυακών κοινωνικών μέσων, όπως το twitter, το you tube και άλλα social media.

Με υπουργική απόφαση και απευθείας ανάθεση χωρίς διαγωνισμό, το έργο δόθηκε στην εταιρεία Communication Effect Α.Ε., με σκοπό την «Αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών ΥΠΕΚΑ για ενημέρωση των πολιτών». Η εκτέλεση του έργου της αναβάθμισης του υπουργείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα κοστίσει 18.500 ευρώ, την ώρα που ο Έλληνας φορολογούμενος καλείται να υποστεί θυσίες στην τσέπη του και στο βιοτικό του επίπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΙ "ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ" ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ